Συνεχίσαμε με τον ίδιο τρόπο και μέθοδο. Ενώσαμε ξανά τα θρανία και εργαστήκαμε σε ομάδες των τριών, τεσσάρων ή και
πέντε μαθητών. Έχουμε ήδη επισημάνει, ότι ο μοναδικά βιωματικός χαρακτήρας των Εικαστικών και ο ομαδοσυνεργατικός τρόπος που
επιλέξαμε κρίθηκε σαν καταλληλότερος για την επίλυση ενός τόσο σύνθετου
προβλήματος όπως το θέμα της εργασία μας.
η βελτίωση της κάθε πρότασης και η κατάθεση απόψεων γίνεται μέσα από το σχέδιο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
πείτε μας τη γνώμη σας