Συνεχίσαμε με τον ίδιο τρόπο και μέθοδο. Ενώσαμε ξανά τα θρανία και εργαστήκαμε σε ομάδες των τριών, τεσσάρων ή και
πέντε μαθητών. Έχουμε ήδη επισημάνει, ότι ο μοναδικά βιωματικός χαρακτήρας των Εικαστικών και ο ομαδοσυνεργατικός τρόπος που
επιλέξαμε κρίθηκε σαν καταλληλότερος για την επίλυση ενός τόσο σύνθετου
προβλήματος όπως το θέμα της εργασία μας.
η βελτίωση της κάθε πρότασης και η κατάθεση απόψεων γίνεται μέσα από το σχέδιο
Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013
Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013
σχεδιάζω τη δική μου κιθάρα στα Εικαστικά της Β Γυμνασίου
σχέδια - μελέτες για μια κιθάρα από τους μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Τάξης. Το τελικό έργο θα γίνει με άρχηστα χαρτόνια και άλλα υλικά.
Η αλληλεπίδραση είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία στο βιωματικό και ομαδοσυνεργατικό χαρακτήρα της εργασίας μας.
Η αλληλεπίδραση είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία στο βιωματικό και ομαδοσυνεργατικό χαρακτήρα της εργασίας μας.
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013
σχεδιάζω τη δική μου κιθάρα - Α Τάξη
σχέδια - μελέτες για μια κιθάρα από τους μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Τάξης. Το τελικό έργο θα γίνει με την τεχνική του κολάζ.
Η έλειψη εργαστηρίου δεν στάθηκε εμπόδιο στους στόχους μας. Ενώσαμε τα θρανία και δουλέψαμε σε τετράδες ή τριάδες. Η αλληλεπίδραση είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία στο βιωματικό και ομαδοσυνεργατικό χαρακτήρα της εργασίας μας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)